Nejste spokojení se zakoupeným zbožím, potřebujete jej vrátit nebo vyměnit? Rádi Vám pomůžeme.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměna zboží (např. z důvodu špatně zvolené barvy) je možná pouze po domluvě prostřednictvím e-mailu info@starnails.cz nebo tel. 775 659 411.
Zboží určené k výměně nesmí být použité (z hygienických důvodů) nebo poškozené. Výrobek musí být v původním obalu, který nesmí být poškozen (např. krabička od zářivky).
Po odsouhlasení výměny zašle kupující pečlivě zabalené zboží na adresu:
- Starnails Europe s.r.o., Reklamační oddělení, Novoveská 1264/9, 709 00 Ostrava
Náklady na odeslání zboží nese kupující. Po přijetí zboží bude toto překontrolováno a kupujícímu bude zaslán nový výrobek. Vybral-li si kupující zboží vyšší hodnoty bude vyzván k doplatku. Náklady na odeslání nového výrobku nese kupující.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
(zkrácená verze z obchodních podmínek - ods. 5. Podmínky vrácení zboží a záruka na vrácení peněz)
Máte možnost do 14 dnů od nákupu odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží je kupující povinen vrátit úplné, nepoškozené, čisté, a je-li to možné včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Pro odstoupení je nutné společně se zbožím vyplnit a poslat Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ze strany spotřebitele do 14 dnů bez udání důvodu (dle § 1820 NOZ a nařízení vlády č. 363/2013 Sb.)
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy:
Zboží společně s formulářem zasílejte pouze na adresu:
- Starnails Europe s.r.o., Reklamační oddělení, Novoveská 1264/9, 709 00 Ostrava.
Nezasílejte na dobírku. Pokud volíte Českou poštu, pak prosíme, volte doručení v dopoledních hodinách.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Nejste se zakoupeným zbožím spokojeni? Máte-li důvod k reklamaci, neváhejte se na nás obrátit. Vyřízení reklamace řešíme ihned a vždy se snažíme svým zákazníkům maximálně vyhovět. Vaše spokojenost je pro nás důležitá!
Postup reklamace:
Zboží společně s dokladem o nákupu a formulářem pro uplatnění reklamace zašlete pouze na adresu:
- Starnails Europe s.r.o., Reklamační oddělení, Novoveská 1264/9, 709 00 Ostrava.
Nezasílejte na dobírku. Pokud volíte Českou poštu, pak prosíme volte doručení v dopoledních hodinách.
Formulář pro uplatnění reklamace:
Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem společnosti Starnails Europe s.r.o..
Upozornění:
- Kupující si je náležitě vědom toho, že nabízené produkty jsou určené pro profesionální použití. Tyto produkty vyžadují znalosti a zkušenosti v oboru manikúry a pedikúry, či živnostenský list, nebo speciální školení. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za domnělé vady produktů způsobené nesprávnou aplikaci a postupem.
- Doba vytvrzení UV gelů, LED gelů a gel laků je orientační a může se lišit dle typu, výkonu a stáří zářivek Vaší lampy.
- Prodávající upozorňuje kupujícího, že může dojít k rozdílu mezi barevnými odstíny zboží umístěného na webových stránkách a barevnými odstíny dodaného zboží, a to z důvodu odlišné reprodukce barev na počítači kupujícího (doporučujeme kupujícímu správně kalibrovat monitor). Na mobilních zařízeních a tabletech jsou barevné rozdíly velmi výrazné! Kupující je o této skutečnosti náležitě informován, a tudíž neneseme žádnou odpovědnost za reklamace ohledně nevyhovujícího odstínu.